سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شرافت دانش همین بـس که کسی هم که آن را نیک نمی داند ادعایش می کند و هرگاه به آن منسوب گردد شادمان می شود . [امام علی علیه السلام]
بهداشت روان

دوست خوبم هانیا جان سلام

دوستی باید یک سری معیارهایی که مورد تأیید شخص هست داشته باشد

به عنوان مثال من دوست دارم که دوستم شوخ طبع باشد وقتی با یکی دوست می شم که حوصله ی حرف زدن نداره پس مطمئناً ازش زده می شم و زود می رم

دوست خوبم

شما هم باید معیارهای انتخاب دوست را برای خودت تشریح کنی و با توجه به اوونها دوست بشی .

ما به اندازه ی کافی افراد دورو بر ما وجود دارند و ما با آنها در تعامل هستیم پس دلیلی نداره که شما به خاطر این مسئله احساس تنهایی بکنید .

اگر احساس تنهاییتون شدید هست حتماً دلیل دیگه ای داره

بشنید و با خودتون رو راست باشید و دلیل این ناراحتی و احساس تنهایی را در خود پیدا کنید

دوست صمیمی خیلی خوبه و اگه باشه خیلی عال میشه ولی اگر دوست صمیمی هم نداشته باشیم و فقط با افراد دورو برمان در ارتباط باشیم باز هم تا حدی این احساس نیاز را در ما ارضا می کند .

دوست خوبم

به حرفهای من درآوردی و چرت و پرت دیگران که به اصطلاح از فال و طالع بینی بیرون می آید اصلا گوش نده و سعی کن همیشه منطقی فکر کنی .

به نظرت ستارم سرده منطقیه ؟

پس بشین و خصوصیات فردی که دوست داری باهاش صمیمی باشی را بنویس و بعد از روی اوون تصمیم بگیر که با چه کسی صمیمی بشی فقط یادت باشه که با همه ی افراد باید در تعامل باشی ولی با بعضی افراد می توانی صمیمی تر و نزدیکتر ارتباط برقرار کنی .

موفق و شاد باشی

با تشکر / روانشناس

دوست خوبم بهاره جان سلام

نوشته بودی که این روزا حال و حوصله ی کسی رو نداری و بیشتر می خوابی

دوست خوبم من با توجه به نوشته های خودت در این پست و پستهای قبل اینطور پی بردم که این ناراحتیت بیشتر به خاطر عدم برنامه ریزی و علاقه به درسات هست  چون به امتحانات هم نزدیک می شویم و بیشتر دچار اضطراب می شی پس برای راهایی از این دلواپسی بیشتر دوست داری بخوابی و هر چه بیشتر هم بخوابی کسل تر می شوی و اگر کسل هم بشی پس مسلم هست که حال و حوصله ی دیگران را نداری .

سعی کن حتما برای خودت ایجاد انگیزه کنی ، یعنی در فکر اینکه مشروط می شی و یا درساتو می افتی نباش بلکه به فکر این باش که من تلاش خودمو می کنم و نمره می گیرم و اگر هم نمره نگرفتم اشکال نداره ترم آینده بر می دارم . اگر با این ایده درس بخوانی حتما حوصله پیدا می کنی و حتماً سعی کن برای خودت یک برنامه ی تفریحی مثل دیدن فیلم مورد علاقه یا گوش کردن به موسیقی یا ... بذاری و حتماً یه مقدار وقت برای ورزش بذار .

موفق باشی

با تشکر / روانشناس


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط روانشناس 90/9/20:: 3:55 عصر     |     () نظر